شیوه نامه استفاده از نرم افزار مدیریت کاربران

۰۲ شهریور ۱۳۹۶ | ۲۱:۰۳ کد خبر : ۱۲۸۳۳ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۱۱۱
قابل توجه کاربران محترم اینترنت(استادان، دانشجویان و کارمندان)
شیوه نامه استفاده از نرم افزار مدیریت کاربران

قابل توجه کاربران محترم اینترنت(استادان، دانشجویان و کارمندان)

شیوه نامه استفاده از نرم افزار مدیریت کاربران

به اطلاع می رساند دسترسی کاربران محترم اینترنت از ابتدای شهریور ماه فقط از طریق سامانه مدیریت کاربران(اکانتینگ) امکان پذیر می باشد.

برای استفاده از اینترنت پس از اتصال دستگاه (کامپیوتر،لپ تاپ ،موبایل و ...) به شبکه می بایست مرور گر دستگاه را باز نموده و سپس در پنجره نمایشداده شده نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایند و پس از احراز هویت نسبت به استفاده از اینترنت اقدام فرمایند.

- اشتراک اساتید: نام کاربری، کد استادی و کلمه عبور، کد ملی می باشد.

- اشتراک دانشجویان: نام کاربری، شماره دانشجویی و کلمه عبور، کد ملی می باشد.

- اشتراک کارمندان: نام کاربری ،کد پرسنلی+e و کلمه عبور، کد ملی می باشد.

 لازم به ذکر است استفاده از یک اکانت در بیشتر از یک دستگاه به صورت همزمان امکانپذیر نیست.

به منظور دسترسی به مشخصات اشتراک خود و مشاهده جزئیات آن (تغییر کلمه عبور، نوع سرویس، میزان استفاده از اینترنت و...) به آدرس radius.iauctb.local/scripts/sigmaweb.dll رفته و با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوید.

تذکر1 : دسترسی به آدرس فوق صرفاً از شبکه داخلی دانشگاه امکانپذیر است.

تذکر 2: با توجه به اینکه مسئولیت نگهداری اشتراک هر کاربر بر عهده وی می باشد، لازم است پس از اولین ورود نسبت به تغییر کلمه عبوراقدام نمایند.

تذکر 3: به دلیل استفاده از پروتکل امن انتقال فرامتن است (HTTPS: Hypertext Transfer Protocol Secure) که ترکیبی از پروتکل Http و SSL/TLS  دلیل استفاده از این پروتکل با توجه به نوع مرور گر مورد استفاده با پیام های امنیتی زیر مواجه شوید لذا برای اتصال امن و دسترسی به سیستم مدیریت کاربر طی مراحل زیر الزامی است.

 

در صورت استفاده از مرورگر google chrome :

1- روی گزینه Advancedکلیک نمایید.

2-سپس روی گزینه proceed to radiuse.iauctb.local کلیک نمایید.

3- پس از نمایش صفحه زیر نام کاربری و کلمه عبور اشتراک خود را وارد نمایید و نسبت به تغییر کلمه عبور اقدام فرمایید.

 

 

 

4- کلمه عبور را تغییر دهید.

 

در صورت استفاده از مرورگر fire fox :

1- روی گزینه Advancedکلیک نمایید.

2-سپس روی گزینه Add Exception کلیک نمایید.

3-پس از مشاهده صفحه زیر روی گزینه Confirm Security Exceptionکلیک نمایید.

4- پس از نمایش صفحه زیر نام کاربری و کلمه عبور اشتراک خود را وارد نمایید و نسبت به تغییر کلمه عبور اقدام فرمایید.

 

 

 

5- کلمه عبور را تغییر دهید.