فرم دریافت ایمیل آکادمیک

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برای کلیه استادان عضو هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی اقدام به صدور حساب پست الکترونیکی تحت دامنه های ثبت شده دانشگاه می نماید. متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت پست الکترونیکی دانشگاهی فرم مربوطه را تکمیل نمائید.

 

واجدین شرایط:

۱- دانشجویان تحصیلات تکمیلی واحد (غیر از دانشجویان مهمان)

۲- اعضای هیات علمی واحد (تمام وقت و نیمه وقت)

قوانین و شرایط استفاده از پست الکترونیکی:

 ایمیل برای استفاده در جهت مقاصد و اهداف دانشگاهی ایجاد می گردد لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری (غیرمرتبط بادانشگاه) ممنوع است.
 ارسال هرزنامه (spam) از ایمیل دانشگاه شدیداً ممنوع می‌باشد.
 چنانچه اقدام به ارسال ایمیل انبوه شود، ایمیل شما توسط اداره اطلاع رسانی و اینترنت مسدود می گردد.
 فضای اختصاص داده شده برای هر ایمیل دانشجویی به صورت پیش فرض 200 MB می باشد.

 فضای اختصاص داده شده برای هر ایمیل برای استادان به صورت پیش فرض 500 MB می باشد.
کاربران محترم  در صورت فراموش کردن پسورد ایمیل، می توانند با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر به اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشکده و بخش های ستادی نیز به اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات مراجعه نمایند.

نکات مهم:

1- پس از دریافت ایمیل و کلمه عبور به سرعت کلمه عبور را تغییر دهید.

تذکر: کلمه عبور جدید ترکیبی از حروف و عدد و ... و با طول حداقل 10 کاراکتر تنظیم گردد.

2- از ایمیل های دریافتی کپی تهیه نمایید. (در صورت اهمیت موضوع)

3- رعایت شئونات اخلاقی و انظباطی در استفاده از ایمیل دانشگاهی در صورت مشاهده موارد خلاف عرف دانشگاهی آدرس ایمیل آکادمیک حذف می شود .

4- فایل Trash  پست الکترونیک به صورت اتوماتیک 10 روز یکبار پاک می شود.